středa 3. září 2014

Návrat ztracené dcery

Krásné zářijové ráno!

Vracím se zpět! Prázdniny jsou skoro už i za mnou. Poslední tři týdny, které mám taky vcelku naprané a zase nám začíná škola :) Třetí ročník za dveřmi, z bakalářky mám stále kulové. Kdo ví, kdo ví, jak tohle půjde :)

Přes léto jsem si konečně udělala ten řidičák. Děvčata, zabralo mi to tři pokusy, měsíc a půl času a snad
Anděl v kroji. Ten nejlepší víkend prázdnin!
všechny moje nervy. Ach, ano, jistě že se stydím, že jsem to dělala tolikrát. Ale taky jsem na sebe pyšná, že jsem to vůbec zvládla :D Takže už i ze mě je řidička. Nikdy jsem po tom moc netoužila, je to spíše tak z povinnosti, ale konečně nebudu muset furt po někom chtít, aby mě dovezl tam či onam.

Celé léto pracuju :) Pracuju v hospodě a jsem tam hrozně spokojená. Stala se ze mě ještě větší držka, než jsem byla dříve :D A mám spoustu nových známých. Prostě... dalo mi to hodně :)

Hody? Holky, to byla luxusní akce! Protancováno, prozpíváno, propito a prosmáto! Je to prostě ta nejlepší parta lidí. Hody jako takové jsou prostě luxusní událost. Kroj se mi nikdy nechce sundávat. A vždycky se mi chce akorát brečet, že hody už končí. A je jedno jak moc mě bolí nohy, jak moc jsem unavená a že nemůžu vůbec mluvit. Vždycky je to smutné, že je konec. A pak rok těšení na další ročník :D

S mou dokonalou sestrou :*
No, taky jsem ale během hodů pěkně přibrala, né že né. Ach, ano, je to tak, dostala jsem se zase na 70 kilo. Takže co teď? Teď jsem se rozhodla, že jako vánoční dárek si dám desetikilovej úbytek :) Aneb, 3 kila za měsíc prostě zvládnu :)
Začala jsem se stravovat podle Jill 4x4... ale nevím nevím, jestli u toho zůstanu. Vyhovuje mi to tak, že
nemusím tak často řešit jídlo. Horší je, že moje snídaně mají přes 2000 KJ, moje večeře má slabě přes 1000. Nejsem schopná to dát dohromady tak, aby každé jídlo mělo zhruba stejnou E  hodnotu. A taky bílkoviny... dříve jsem měla problém jich mít dostatek. Teď mám bílkovin hrozně moc. A to samozřejmě není zdravě. Tak uvidíme.

A co teď? Zaposilovat, zaběhat a bakalářkovat.

Jak se máte vy? Co vaše prázdniny? :)

2 komentáře:

  1. Gratuluju ke krásným prázdninám i řidičáku, já už ho mám taky z krku a musím říct, že to je paráda! :)
    .
    S váhou si tolik starostí nedělej, však ono to zase sleze dolů. Alespoň já v to doufám, protože po měsíčním necvičení jsem taky něco nabrala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to ti chci předně pogratulovat k řidičáku. :)
    A k práci taky ;)

    Neboj nabrané kila dáš určitě brzy zase dolů. ;)

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat