čtvrtek 8. května 2014

Kým jsem byla před třemi měsíci a kým jsem dnes.

Tak jo, slibovanej článek o tom, kým jsem byla a kým jsem je konečně tady :D Sice s dvoutýdenním spožděním, ale informace v tabulce se týkají 21. dubna :) (začátek 21. ledna :) )

Jaký byl cíl:


  • Budu minimálně o 6 kilo lehčí _______ začátek 73 kilo _________ 21. dubna 67 kilo ____ ☺
  • Budu mít o 6 cm v pase méně _______ začátek 81 cm _________ 21. dubna 73-74 cm __ ☺
  • Bezproblémové zařazení bílkovin _________________ občas řeším, že jich je moc :D ____ ☺
  • Lepší péče o pleť __ chlorella, odličovače, čistá voda, voda s citrónem - lepší ___________ ☺
  • Více tématických článků ____ už jsem je začala! Předepsané nějaké mám! _____________ :)
  • 5 klučičích kliků ____ Nebudu vám lhát, je to boj! Ale dám je! :D ____________________ ☺
  • Průběžně se učit _____ nevyšlo to do všech předmětů, ale některé jsou snažší :) __________ :)
  • Přečteny 4 knížky pro duševní pohodu _ byly bohužel pouze tři, více jsem četla skripta _____ :)
  • Lepší kulinářské schopnosti ve světě zdravé výživy ____ rozhodně ano! :D ______________ ☺
  • Pestrý jídelníček __________ nemohu si stěžovat, všeho dostatek a stále mi chutná :) ______ ☺
  • Minimálně 2 zdravé dobroty _____ umím, brzy budou i recepty :) _____________________ ☺
  • Dostatečně milovat své tělo _______ téměř nade vše! O to více se nesnáším, jak jsem se k němu chovala dřív______________________________________________________________ ☺
  • Být lepším člověkem __ nejsem si jistá, jak se to pozná, resp. subjektivně posoudí, ale rozhodně se o to snažím _______________________________________________________________ :)
  • Být šťastná _____ mám rodinu, mám přátelé, mám přítele, škola jde, jsem zdravá _________ ♥
Ták, doufám, že se v tom vyznáte, já totiž nevím, jestli tu jde nějak vytvořit tabulka, tak jsem si ji "vytvořila takhle" :D Hodnocení ☺ - splněno na 100 %, :) - alespoň částečně splněno, ♥ - procenta nestačí :D 

Dalším cílem, který zde není a vlastně nebyl původně ani cíl je běh! :) Začala jsem, protože jsem se ségrou prohrála sázku. Teď jsem za to neskutečně vděčná! Baví mě to! Neuběhnu moc, jsem tak něco málo přes 6 km, ale uběhnu a baví mě to a cítím se skvěle ♥ 

Co vy a vaše cíle? Vaše předsevzetí? :) 
Já se teď rozhodně chystám vytvořit si nové :) Člověka to docela nakope :) Takže bych to viděla tak, že si napíšu nějaké nové tříměsíční cíle od 1. června :) To zní dobře, ne? 
Jdete do toho se mnou? :) 

Jen ukázka toho, jak miluju pátky :D A taky jsem hrozný narcis, takže se Vám ráda ukazuju :D

4 komentáře:

  1. Gratuluji k úspěšnému splnění cílů! Musí to být super pocit, když si takhle člověk "odškrtne" něco, co si předtím stanovil :) A tedy s pánskými kliky hodně štěstí, ty nesnáším a udělám možná tak jeden :D Potom padám velmi rychle na hub..na pusu jsem chtěla říct.
    Hodně se mi líbí poslední cíl, je třeba si takových věcí vážit :)
    No a vypadáš famózně, můžeš na sebe být pyšná! Super svaly na nohou!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to skvělý pocit! Zkus to! Je to super mít hnací motor! :)
      Děkuji :) Joo, ty moje nožky, na ty začínám být docela pyšná, ale zadek - tak za ten jsem úplně nejvíce ráda :D

      Vymazat
  2. Tak to ti gratuluji,jaké pokroky jsi udělala a že jich není málo :-) na připravené články se těším,doufám,že tu budou brzy :-)
    ta fotka se Ti tedy povedla :D

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluju, gratuluju, gratuluju.... zejména k poslednímu bodu.
    .
    Já jsem dneska balila na sporťák a zjistila jsem, že se do všeho tak tak vejdu (váha se rozbila). Sama na sobě už delší dobu pozoruju, že znova přibírám, takže s tím musím něco udělat. Začala jsem cvičit 30 day shred, ale jídlo jsem snad ještě víc nechávala plavat, takže výsledek = 0. Navíc měla horečku,takže 3.level dojedu až po kurzu... :)
    A víš ty co? Od 1. jdu do toho s tebou! Jako fakt. Už tenhle víkend jsem se víc hlídala, na kurzu bude pohyb, ... ale až se vrátím, vrhnu se na to se vším všudy. Přece to všechno nezahodím (už se skoro stalo!).
    .
    A 6 km je pro mě nepředstavitelná dálka! ;)

    OdpovědětVymazat